Swatch Essence Nr.72 Princess Prunella

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3404508/nailtalk?claim=9vkzcbm2rk6">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hoi hoi!

Hebben jullie ook een luie zondag? Ik wel, ben niet zo heel erg fit en blijf vandaag lekker op de bank. Gister was ook al niet geweldig, had ik weer oud & vertrouwd migraine. Toen ik wat opknapte heb mijn cadeau van mijn lieve zus erbij gepakt. Die gaf me afgelopen vrijdag twee nagellakjes, zomaar!


Ze zijn allebei van Essence zoals jullie kunnen zien, altijd fijne nagellak. Kwalitatief goed, veel keus en lekker budget! Ik heb de eerste op de foto geswatched voor jullie, de Princess Prunella!



Ik vind het een erg mooie kleur. Sowieso hou ik erg van paarse lakken en deze is ook paars met een rose shimmer er in. Eerst 1 laag:

 Zoals jullie zien heb ik ook wat naast de nagel gesmeerd maar dit is simpel op te lossen met een wattenstaafje en wat nagellak-remover!  Nu de tweede laag erover heen




Ik vind de kleur super! Opvallend en toch ook wel weer subtiel en netjes. Zeker leuk lakje om zo te dragen en eens een nailart mee te maken....





Ik kon het natuurlijk niet laten. Het is wel erg simpel met een paar streepjes maar vond het toch leuk uitpakken.
Rechts op deze site staat nu een getekend gezicht met erbij "Follow this blog with Bloglovin'". Als je een blog-freak bent zoals ik is dit een erg handige site. Ik volg namelijk verschillende blogs van dames die schrijven over beauty en nagels. Ze testen producten en meestal kan ik daar wel even een swatch vinden als ik wil zien hoe een nagellak uitpakt op een nagel. Ook doe ik daar inspiratie op voor nailart! Het is lekker ontspannend te lezen. Op de site kun je bepaalde blogs volgen door op de post te klikken die ze als laatst hebben geschreven. Zo hoef je niet steeds de link in te typen of alles tussen je Favorieten te zetten in je explorer.  Wil je mij volgen en misschien nog een blog van iemand anders?

- Ga maar Bloglovin'
- Maak een account aan (weet dat dat niet aantrekkelijk is, maar je kunt een Google account bijvoorbeeld ook gebruiken voor YouTube, je eigen blog via Blogger.com...)
- Rechts bovenin heb een Search-balk, daar typ je in mylifeasmir.blogspot.com en daar vind je de dingen die ik gepubliceerd heb.

Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen vermaken met mijn nagel-inspiratie. Laat me weten wat jullie vinden! Lees graag jullie reacties. Tot gauw!





Wat vinden jullie van de Princess Prunella?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****