Nailpolish stash

Vandaag heb ik een aantal foto's gemaakt van mijn nagellak-stash. Ik dacht dat het zo enorm veel was en als je dan de boel uitstalt valt het ontzettend tegen :-) Misschien een goed excuus om nog meer aan te schaffen! Zal er eentje posten:
Ik heb de foto met mijn telefoon genomen en die is kwalitatief niet erg goed maar hoop dat het duidelijk zichtbaar is.
De volgende foto's zijn ook met mijn telefoon maar dit is de nailart die ik nu op mijn nagels heb! Heb nu ook alweer een leuk idee voor de volgende. Misschien van het weekend?
Ook liggen er nog twee nieuwe lakjes op me te wachten, maar dat komt nog. Die zijn van de Essence Crystalliced collectie. Heb ook een liquid eyeshadow erbij gedaan voor mijn lieve zus, genaamd: Ice Eyes Baby.  Tot schrijfs!


-Miriam-

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****