Essence Crystalliced

Hallo lezers!

Zoals beloofd zou ik een swatch maken van een Essence lakje die ik vorige week heb gekocht. De naam vind ik grappig, hij heet namelijk Ice Eyes Baby! Erg leuk verzonnen. Het is een limited edition en bedoelt als een echt winters lakje. Hij heeft een soort pastel kleur blauw met een lichte shimmer.
Gister heb ik de eerste laag gedaan en goed laten drogen.

Zoals jullie kunnen zien is de eerste laag niet heel dekkend. Ik ben sowieso van de twee-lagen, maar in dit geval ook echt nodig. Vanmorgen na mijn ontbijt heb ik de tweede laag aangebracht. Ik hoop dat het resultaat goed zichtbaar is gezien de foto's met mijn telefoon worden gemaakt, mijn digitale camera kuren heeft en dus niet echt mooie foto's kan maken.

Ik vind het een mooie kleur, ik hou wel van pastelkleuren. Al is dit wel iets waar ik een beetje snel op uitgekeken raak. Dan wil ik 'm toch versieren met een mooie nailart of er glitters overheen doen. Op de eerste foto zien jullie ook nog de andere kleur, die komt binnenkort!
Tot gauw!









Wat vinden jullie van de Essence Ice Eyes Baby nr 4?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****