Essence Crystalliced part 2

Hallo lezers!

Vandaag, zoals beloofd, een swatch van de limited edition van het budget merk Essence! De limited edition heet Crystalliced, de producten zijn versiert met sneeuwvlokjes en de kleuren zijn 'koel'.
Ik heb geluk gehad ook nog, meestal ben ik te laat voor de limited editions, dan zijn de schappen al leeg. Het gaat zo snel! Ik heb er twee weten te bemachtigen.
Dit keer nummer 01 van de collectie en hij heet "It's a snowwoman's world". Ook dit is een zachte pastelkleur. In de blauwe vond ik meer shimmer zitten, maar hij glimt wel erg mooi.
Ik schreef het al eerder, maar de foto kun je in het groot bekijken als je er op klikt. In bepaald licht lijkt de kleur ook gewoon grijs en niet echt pastel /paars. Ik hoop dat het hier wel goed te zien is!

En....het kriebelde al een poosje bij me om weer eens iets nieuws en origineels te maken. Ik gebruik veel donkere kleuren gezien het (zogenaamd) winter is en dus was ik wel toe aan wat vrolijkheid! Al veel leuke reacties gehad, maar dit heb ik er dus uiteindelijk mee gedaan:


Zou het heel leuk vinden als jullie reageren!
Bedankt voor uwe aandacht :-P en tot gauw!





    Wat vinden jullie van de Essence kleur en mijn nailart?

2 reacties:

  1. Anoniem19:17

    Yooooooooooooooooooooo sistaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Dit is echt vet vet vet vet VET VET vet mooooooiiiiiii!!!!! Denk dat je ondertussen wel snapt dak t super vind ;-)
    Dikke tut van je sis. Love you!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa gaaf he ;-) Moet ik maar us bij jou maken. Ik hoop dat het morgen ook nog wat blijft zitten!
    love you 2 sistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

    Tuutsjes!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****