Drawing

Hallo hallo!

De meeste mensen die mij kennen weten dat ik van tekenen houd. Moet wel eerlijk bekennen dat het alweer lang is geleden dat ik wat heb getekend. Komt denk ik door het Nailart-virus; daar kan ik aardig wat creativiteit in kwijt en is minder bewerkelijk dan een tekening. Voor mij in ieder geval!
Het wordt wel weer tijd om eens lekker in crea-land te zijn. Even de tijd vergeten, geen gedachten die steeds maar door mijn hoofd gaan en het erg druk maken voor me, geen zorgen, geen spanning. Dat is voor mij crea-land. Klinkt heerlijk en het IS heerlijk.

Er zijn veel mensen die deze tekeningen al kennen maar wil toch graag een aantal met jullie delen. Dit is tenslotte wel een blog waar  ik creaties kwijt kan, of het nu nailart is of mijn tekeningen.
De eerste zal ik in stappen laten zien:






Ik heb deze stappen maar bij een aantal gefotografeerd, als ik er aan dacht. De volgende tekening heb ik gemaakt na het verbreken van mijn relatie een aantal jaar terug. De gedachte die ik er bij had was dat man en vrouw zo verschillend zijn, maar ook elk mens zo uniek is en ieder zijn 'kronkeltje' heeft, voor wat voor reden dan ook.


Wil je je ook wel eens verschuilen voor de wereld? Jezelf verstoppen en even het verdriet, je drukke hoofd en boosheid laten voor wat het is? Of schaam je je wel eens? Deze gedachten had ik bij deze tekening.


Ik krijg veel reacties van mensen die mijn tekeningen erg mooi vinden. Bijna elke keer is het weer een 'moeilijk te geloven' compliment. Ik zie mijn tekeningen niet als super mooi ofzo, die van een ander zijn altijd beter en mooier. Perfect is het nooit en 'af' ook niet. Maar ik leer wel steeds meer om de complimenten te accepteren en dus te geloven.  Lief dat jullie mijn blog weer bekijken! Tot gauw!






PS: zoals jullie zien blijft het uiterlijk van mijn blog veranderen; ben nog steeds mogelijkheden aan het ontdekken hoe het mooier en beter te maken. (klinkt je vast bekend in de oren)
Vergeten jullie rechtsboven in de poll niet?

1 reacties:

  1. Mooie tekeningen! En ik vind het echt heel mooi dat je je gedachten erin verwerkt! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****