Creaties a la Miriam

Hallo hallo!

Sommige lezers zullen weten dat ik een hele poos terug al ben aangestoken door het nailart-virus.
Het virus is erg hardnekkig moet ik toegeven en ik ben er nog steeds niet af. Het is niet alleen voor mij erg lastig maar ook voor mijn omgeving. Het betekend namelijk dat mijn brein constant op zoek is naar creaties en ideetjes om uit te gaan voeren, waardoor het lijkt dat ik erg afwezig ben. Ook is het slecht voor de gezondheid; de stoffen en gassen die ik huis heb en in de lucht hangen zijn schadelijk. Het is ineens onmogelijk geworden om de stad in te gaan en zonder nagellak of bijbehoren thuis te komen. Mijn bankrekening heeft hier ook onder te lijden. Ik moet mezelf constant toespreken als ik het in mijn hoofd haal om een webshop te bezoeken en niet iets aan te schaffen. Ook wil ik steeds foto's van mijn nagels maken, ook is er geen art op die nagel te bekennen. Zelfs mijn kat Rico heeft recentelijk aangegeven meer aandacht te willen. Ik hoop dat mijn vriendschappen er nog niet onder lijden, mocht dit het geval zijn, laat het me weten.

Dusss... genoeg hierover :-P Vandaag wil ik wel een paar foto's met jullie delen. De foto's zijn ook met mijn telefoon gemaakt en heb niet altijd rekening gehouden met goed (dag)licht, dan doe ik nu wel. Ze kunnen dus wat donker zijn en de kleur niet exact weergeven zoals die is. Hoop dat jullie het leuk vinden, laat een reactie achter!
I love green!

A simple manicure

Heerlijk om te maken en veel complimenten


Donkerblauw en bruin van China Glaze

Mijn Oud & Nieuw nagels :-)
Dit was het weer lieve lezers. Ik zal ongetwijfeld wel weer eens wat nailart van mezelf plaatsen! Willen jullie foto's zien van jullie eigen nailcreaties op deze blog? Zou het erg leuk vinden mail te krijgen van jullie! Laat je emailadres achter en ik mail je.  Fijne avond!







6 reacties:

  1. Anoniem19:31

    Hey Mir!! Ik heb je blog ff bewonderd,

    WAT LEUK!!!!

    You keep on going girl ;)

    Tuutsies, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieffie! hoop dat je blijkt kijken :-) Tuutsjes!

      Verwijderen
  2. Anoniem20:25

    lieve Mir,
    Echt mooi hoor.....Prachtig meid
    xxx Nedda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nedda! Erg lief ;-) Hoop dat je me blijft volgen!

      Verwijderen
    2. Anoniem11:44

      Hey mir!heel gaaf:)hou je blogs steeds in de gaten...Supermooi!is dit een hobby die je straks ook bij andere mensen gaat doen?Denk dat er genoeg intresse is...Kom je naar Zwitserland?x
      Liefs anja

      Verwijderen
  3. Hey lekker wiefke! Wat LIEF :-) Dank je wel! Wil graag opleiding tot nagelstyliste gaan doen, dus hoop in de toekomst dit ook bij anderen te gaan doen :-D Hahaha kom graag naar Zwitserland, trommel jij dan bult klanten voor mij op?

    Tuutsjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****