Creaties a la Miriam part 2

Hoi lezers!

Zoooo...wel een heel laat bericht voor vandaag. Ben druk aan het klussen in huis en heb gelukkig fantastische hulp; hele woonkamer en eetgedeelte is behangvrij! Enorm blij mee. Het geeft me ook wel weer energie om te zien hoe dit steeds meer mijn huis wordt.

Ik heb zoveel reacties gehad op de eerste Creaties a la Miriam dat ik het leuk vindt om weer wat te plaatsen.
Op dit moment heb ik ook een mooie lak op die ik zeker nog ga laten zien aan jullie. Mijn zus heeft 'm ook op en die heeft een gepimpte versie ;-) Binnenkort meer!

Nu eerst nog wat creaties van mij, waarvan ik hoop dat jullie ze mooi gaan vinden.

Een van de eerste dingen die ik maakte...

Voor het eerst stempelen

Peacock nails

Echt mijn kleuren!
Dit was het weer... Ik ben behoorlijk gaar na vandaag en duik zo lekker mijn bedje in. Ik heb een aantal foto's van een vriendin en van mijn zus die ook bezig zijn met nailart en het lijkt me leuk die ook eens met jullie te delen. Mochten jullie je geïnspireerd voelen, mail dan aub je foto's naar me! Zou het leuk vinden om jouw creatie ook te posten.

Wens jullie alvast een fijne zondag toe en tot gauw!


0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****