Catrice 670 It's Rambo No. 5 swatch

Hallo!

Op verveelmomentjes pak ik meestal mij mobiele telefoon en ga smsjes lezen, wissen of sturen, kennen jullie dat? Meestal als ik alleen aan het roken ben dan wil ik even wat te doen hebben. Zo bekeek ik gister even mijn fotomap en kwam erachter dat ik er nog foto's op had staat van deze lak, en dus vandaag nog een swatch!



Het lakje is van Catrice, bevat 10 ml en heeft een legerkleur groen. En zoals we gewend zijn van Catrice heeft ook deze een geweldige naam; It's Rambo No. 5. (heb meteen dat liedje in mijn hoofd...)

Ik wilde al lang een groene lak hebben die geen shimmer of glitter zou bevatten en heb 'm dan eindelijk gevonden. Dit is met 1 laag lak:



Een laag vind ik meestal niet voldoende en deze is dan ook niet helemaal dekkend. Dus een tweede laag gedaan waardoor de kleur ook meteen intenser en donkerder wordt.




En, wat vinden jullie? Ik vind de lak echt super mooi. De kleur vind ik geweldig, de glans is mooi en hij lakt ook makkelijk.  Ben wel erg blij met mijn nieuwe Sony Cybershot camera, vooral nu ik zie dat deze foto's lang zo scherp en helder niet zijn. Maar goed genoeg om deze lak te showen toch?
Wil ook een nieuwe volger welkom heten, mijn tante Rian! Bedankt voor de lieve reacties!

Tot gauw!






Wat vinden jullie van It's Rambo No.5?

1 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****