Catrice 420 Dirty Berry swatch

Hallo lezers!

Weer een intense dag achter de rug vanwege het huis. Je gaat echt al vooruitgang zien en dat voelt goed, maar het huis staat vol spullen en dat betekend dat je elke keer spullen aan het verplaatsen bent van kamer naar kamer. Maar dat is het ergste niet, als we maar bezig kunnen, dat is het belangrijkst!

Maaaar....vandaag een lak waar ik persoonlijk ERG fan van ben. Al een aantal keren had ik 'm in het schap zien staan en toch niet meegenomen. Na de derde keer dacht ik dat maar genoeg moest zijn en ik de lak gewoon mee moest nemen. (wel langs de kassa natuurlijk :-P) En hier het resultaat!



De lak is van Catrice en heeft de leuke naam Dirty Berry. Er zit zoveel shimmer in (hele fijne glitter) waardoor je een holo effect krijgt. Erg mooi!

Dit is 1 laag:



Vooral bij 1 laag (even op de foto klikken) kun je de fijne glitter goed zien!
Dit zijn de twee lagen en omdat mijn nagelriemen erg droog waren heb ik er wat olie op gedaan.




Mijn zus heeft dezelfde avond deze lak ook opgedaan en die wilde ook de nieuwe lakken van Kleancolor even proberen. Ze heeft op haar beide ringvingers Diamond Red en op de duimen City Never Sleeps van Kleancolor over de kleur aangebracht. Met erg mooi resultaat!



Deze lak is echt wel een van mijn favo's! Hij is ook erg langhoudend, ben nu al twee dagen aan het klussen en ondanks hele kleine slijtrandjes zit de lak er nog goed op. Een aanrader!

Tot gauw!






Wat vinden jullie van de Dirty Berry?

3 reacties:

  1. Anoniem10:47

    Erg mooi. Je hebt je nagels ook supermooi afgelakt. De complimenten! Rian.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****