Bestelling internet

Hallo!

Gister heb ik dan eindelijk mijn bestelling binnengekregen! Ik wachtte er al even op en toen ging de deurbel :-D Pakketje voor mij.... Laatst een post gelezen over de Kleancolor nagellak, wat ook budget is en diegene was er vrij positief over. Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar de nagellak online en kwam bij webshop Cherize. Vond daar de Kleancolor nagellak en ook nog voor de leuke prijs van 2,30 euro.


Ook heb ik drie nagelwielen besteld; altijd handig om een lak te testen of te laten zien zonder je eigen nagellak er weer af te moeten halen. Ik wilde dit keer voor wat apartere, gekke lakken gaan en dat is zeker weten gelukt! Het lijkt zeker niet op wat ik al in mijn assorti heb.













Zoooooo, dat was de collage... Dit was de perfecte manier om even goed aan de camera te kunnen wennen. Vind dat je vooral op de laatste foto's goed kunt zien hoe mooi scherp de foto is, al zijn ze natuurlijk wel verkleint voor op de website. De Twinkly Love is echt gek, zitten hele grote hart glitters in en moest dan ook erg lachen toen ik die uitpakte. Het is verder ook prima lak, grote potjes een een fijn kwastje. Ga ik zeker nog een gebruiken om een ietwat saaier lakje op te leuken of voor een nailart. Binnenkort meer!  Tot gauw lieve lezers.




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****